Hogy kezdd el?

hogyan kezd el a paleo diétát?A PALEO-DIETA.HU oldal azért jött létre, hogy a lehető legegyszerűbben, rizsa és mellébeszélés nélkül segítsen Neked abban, hogy minél hamarabb el tudd kezdeni az életmódváltást! Amikor meghozod a döntést arról, hogy belevágsz a Paleo diétába, nagyon fontos a tervezés! 

Attól függően, hogy mit ettetek előtte, a paleo diéta alapelvei szerint fontos változásokon megy át a főzésetek és a mindennapi táplálkozásotok. A Paleo étrend alapvetően meg fogja változtatni a mindennapjaitokat, hisz el kell hagynotok azokat az élelmiszereket, amiket nap mint nap ettetek. El kell hagynotok a finomított cukrokat, kenyeret, tésztákat, hüvelyeseket.

Háromféle embertípus van:

  • Az első azonnal belevág, kipakolja a konyhából az összes káros anyagot, elrohan az első hipermarketbe a listájával, és megpakolja a hűtőt paleo alapanyagokkal.

  • A második hetekig-hónapokig fontolgatja, tervezgeti, hogy majd mit és hogyan fog csinálni, azután az egész lelkesedés alábbhagy az első kudarc után.

  • A harmadik tervet készít, hogy mikor milyen lépéssel fog nekiindulni a diétának, és 3-4 hét leforgása alatt teljesen áttér az új életmódra.

Remélem, Te nem a második vagy!

Paleo diéta – 1. LÉPÉS:

Tanulmányozd át az oldalt ahhoz, hogy megtudd, mit kell elkerülnöd; hogy mit ehetsz ahhoz, hogy visszanyerd az egészségedet; hogy mi a paleo diéta lényege, illetve hogyan kell elkezdeni.  

Az információ a siker kulcsa, és minél több információval rendelkezel, annál erősebb lesz az elhatározásod!

Paleo diéta – 2. LÉPÉS:

Rendeld meg a PALEOkos receptkártya valamelyikét, melynek segítségével gyorsan, egyszerűen el tudod kezdeni a paleo diétát. De ne tedd a többi szakácskönyved közé, hanem kezdj el főzni azonnal!

Hagyd a konyhapulton, add a családtagjaid kezébe hogy válogassanak kedvükre! Kötelezd el magad, hogy amint megérkezik a receptkártya, azonnal nekikezdesz a paleo diétának!  Az egyszerű és ízletes receptek segítségével szinte ugyanazt eheted, mint azelőtt, csak az egészséges változatát, pl. hamburgert, gyrost, pizzát, töltött káposztát, gyümölcsfagyit, brassói aprópecsenyét, bolognait stb.

Böngészhetsz órákon át a neten új receptek és információk után, de a PALEOkos receptkártya tartalmaz minden nélkülözhetetlen receptet az induláshoz.

Kattints ide és rendeld meg MOST >>

Paleo diéta – 2. LÉPÉS:

Amíg a receptkártya megérkezésére vársz, nézd át a hűtőt, kamrát és a fagyasztóládát! Mi van benne, és abban van-e cukor, liszt vagy más, ami a paleo diéta szerint nem fogyasztható.  Hidd el, sok mindent találni fogsz, amit nem is figyeltél, nem fedeztél fel eddig. Miután megérkezett a receptkártya, írj egy bevásárlólistát, innentől kezdve milyen élelmiszereket fogsz vásárolni. Ezután menj be a kamrába, és szabadulj meg a szeméttől, a helyét töltsd fel paleo alapanyagokkal.

Soha ne menj éhgyomorral vásárolni! Rossz tanácsadó lehet, és ilyenkor mindenféle mást is bepakolhatsz a kosárba. Légy céltudatos, csak azt vedd meg, ami a listán van!

Paleo étrend 3. LÉPÉS:

Kezdd el figyelni magad. Eleinte előfordul, hogy az ember bűnbe esik, nem tud ellenállni egy sütinek a vendégség alatt, vagy a bevásárlóközpontban megcsapja a frissen sült kenyér illata és elcsábul. Ha van rá lehetőséged, a nap végén írd fel, mit ettél aznap és milyen tüneteid lettek. Hogyan érzed magad, milyen a hangulatod? Puffadás, székrekedés, émelygés, bőrkiütések… Talán viccesen hangzik, de ez segít abban, hogy felismerd, az elfogyasztott élelmiszerek hatással vannak hangulatunkra, közérzetünkre. Csak figyeld meg, mi történik, ha a gyerekeid behabzsolnak egy zacskó kekszet.

Tuti, hogy ugra-bugra és tombolás lesz a vége!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ www.paleo-dieta.hu _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ www.paleo-dieta.hu _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>